Jednak ze względu na bariery celno-podatkowe samochody są wciąż tutaj montowane z zestawów dostarczanych przez producentów. Na ironię, zestawy te powstają z już gotowych samochodów. Ponownie są one rozbierane w Mlada Boleslav i w Koszycach (Volkswagen z Europy i Meksyku). Rynek rosyjski chroniony jest 25 proc. cłem przywozowym.
jak będzie OIII to pewnie tak, ale to chyba za pare dobrych lat
chociaż nie, akurat takiego scenariusza bym nie przewidywał, OIII zastapi OII a auto budżetowe swoją drogą raczej.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
o rany, no ale chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie nazwałby następną generacją liftingu O1 czy zmiany nazwy na tour :roll:
w OII zmienią grill i radio będzie inaczej wyglądało :?:
ale tak sobie pieprzymy o semantyce a tak naprawde to nie ma najmniejszego znaczenia :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
shado, FL to drobne zmiany a następna generacja to zmiany niemal całkowite. FL poprawia raczej wygląd auta a generacja calość.
Octavia Tour a niegdyś Octavia to auto budowane na płycie Golfa 4 zaś Octavia II to już płyta Golfa 5 więc jest to dość znacząca zmiana a nie zwykły FL.
Więc O2FL będzie nieco poprawioną stylistycznie O2-ką.
Zaś OIII będzie pewnie już na płycie Golfa 6 jak nie 7.
ps. Od wprowadzenie O2FL choć nie będzie to stara O2 to nazwa dalej będzie O2
ps2. FL - FaceLifting
Nie powinni wprowadzać nowej generacji. OI to dobry wóz i do tego obecnie niezbyt drogi - dlatego się sprzedaje. Mogli by zrobić mały FL ale IMHO głównie wnętrza i ew. dodać jakieś wyposażenie i tyle. Nie poprawia się dobrych rzeczy.
Póki się sprzedaje to doić dopóki się da
a OII nie wróżę tak nagłego spadku cen by dorównała OI nawet przy wejściu OIII - a pamiętajcie mówimy tu o rynku wschodnim, a głównie rosyjskim, więc cena naprawdę gra rolę.
Nie powinni wprowadzać nowej generacji. OI to dobry wóz i do tego obecnie niezbyt drogi - dlatego się sprzedaje. Mogli by zrobić mały FL ale IMHO głównie wnętrza i ew. dodać jakieś wyposażenie i tyle. Nie poprawia się dobrych rzeczy.
Póki się sprzedaje to doić dopóki się da
to chyba tak nie działa, możesz spodziewać się tylko i wyłącznie downgrade'u jeśli już :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez faj3r
a OII nie wróżę tak nagłego spadku cen by dorównała OI
na O1 ceny zjechały :?: było tak :?:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
faj3r napisał/a:
a OII nie wróżę tak nagłego spadku cen by dorównała OI
na O1 ceny zjechały :?: było tak :?:
źle mnie zrozumiałeś - chodzi mi o to, że nie spodziewam się spadku cen OII do poziomu obecnych cen OI nawet przy wejściu OIII.
Prędzej tak jak piszesz - downgrade OI, a OIII zastąpi OII.
Komentarz